Ingvar.Nilsson.webblogg.se

Att kunna känna tillit och tro på sig själv.

Sen jag blev nykter så har jag kommit underfund med att jag kan mer än jag tror, till och med mycket mer än jag tror ibland.
Och det jag inte kan får jag ju lära mig om det behövs. Nu har jag till och med mod att fråga, be om hjälp om det är någonting jag inte skulle klara av.

Annat var det förr, skulle jag göra någonting nytt som jag tyckte var svårt så fick det bli ett par "gökar först". Oftast blev det inte så mycket bevänt med att försöka utan flaskan hägrade istället.
Jag hade ingen större lust att be om hjälp heller för då skulle kanske mitt drickande synas, då struntade jag hellre i det.

Numera så finns det till och med personer i min omgivning som säger till mig "fanken vad du år duktig på olika saker". Det är ju alltid kul att höra eftersom beröm är någonting vi mår bra av".
Vi växer som människor också.


https://cdn3.cdnme.se/4275750/6-3/x1_5267f5979606ee2cb5141b0c_thumb.jpg
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Monica Andersson
skriven :

Den här bloggen blev ju jättefin -Duktig du är. Kram från en FB vän!!

Svar: Den var ju inte så svår att fixa till heller, mycket finns ju redan färdigt här.
Ingvar Nilsson

2 Yohannah
skriven :

Ska bli riktigt kul att följa din blogg.
/ Yohannah

Svar: Tack för det. Nu ska vi se vad det blir av det här ;)
Ingvar Nilsson